Гарантия и сервисное обслуживание

Гарантійний ремонт/заміна здійснюється виключно за умови відсутності механічних пошкоджень обігрівача, які могли статися через падіння або удари

 

-           З питань гарантійного обслуговування звертатися до сервісного центру (письмово service@teploceramic.pro або в телефонному режимі +380503905111(Viber/Telegram)), час роботи сервісного центра понеділок - п’ятниця з 8.00 до 17.00 год.  

-           При отриманні обігрівача від перевізника, або безпосередньо від клієнта здійснюється огляд зовнішнього вигляду. У разі виявлення механічних пошкоджень обігрівача, які могли статися через падіння/удари або відсутність серійного номера, сервіс має право відмовити Покупцеві в гарантійному обслуговуванні.

-           При порушенні правил зберігання, монтажу, експлуатації вказаних в інструкції з експлуатації обігрівача, претензії покупця не приймаються.

-           Гарантія діє: 5 років на нагрівальний елемент і два роки на вбудований терморегулятор. При відсутності штампа і дати продажу, гарантійний термін рахується з дати виробництва.

-           Діагностика проводиться впродовж 3–10 робочих днів (в залежності від завантаження  сервісного центру).

 

Відправлення на сервіс здійснюється (лише за попереднім зверненням):

 

- Нова Пошта: м.Київ, адресна доставка вул. Малинська, 3. Одержувач ТОВ «Теплокерамік» (37161008) тел. 0958704869. Оплата доставки в сервісний центр: за рахунок відправника. Обігрівач потрібно застрахувати на повну вартість.

ОБОВ'ЯЗКОВО при відправці необхідно вказати, що обігрівач повинен їхати без обрешетування та упаковки у «flat-бокс» з оглядом співробітника НП вантажу на цілісність. Інакше, сервісний центр залишає за собою право відмовитись від прийому такого товару на сервісний ремонт тому що не зможе здійснити огляд обігрівача при прийомі (згідно правил доставки Нової пошти).

 

- Делівері: смт. Коцюбинське (Київська обл.) одержувач: ТОВ «Теплокерамік», код 37161008, тел. 095-8704869, адресна доставка, вул. Малинська,3

 

ОБОВ'ЯЗКОВО при відправці необхідно вказати, що товар потрібно відправляти без додаткового пакування. Інакше, сервісний центр, залишає за собою право відмовитись від прийому такого товару на сервісний ремонт.

 

Відправлення з сервісного центру здійснюється:

 

Повернення відремонтованого або заміненого товару здійснюється для клієнта безкоштовно (за рахунок сервісного центру) лише на відділення поштової служби (за вимогою клієнта, за його рахунок, може бути здійснена адресна доставка).

Европейские Сертификаты

Продукция Теплокерамик сертифицирована международным агентством и имеет сертификаты CE. Обогревателям присвоен 1-й класс электрозащиты, что обеспечивает им длительный срок безопасной эксплуатации. IP электропанелей – 34. Это означает, что продукция Teploceramic защищена от проникновения пыли, не боится пара и попадания брызг. Скачать все европейские сертификаты

Украинские Сертификаты

Панели Теплокерамик сертифицированы и соответствуют требованиям и ГОСТам для бытовых обогревательных приборов. На предприятии завода «Теплокерамик» внедрены международные стандарты системы качества. Инфракрасные обогреватели перед упаковкой поступают в Отдел контроля. Здесь происходит тестирование и дополнительная проверка.

Обратный звонок
Спасибо, ваш запрос принят!