Гарантія та сервісне обслуговування

Гарантійний ремонт/заміна здійснюється виключно за умови відсутності механічних пошкоджень обігрівача, які могли статися через падіння або удари

 

-           З питань гарантійного обслуговування звертатися до сервісного центру (письмово service@teploceramic.pro або в телефонному режимі +380503905111(Viber/Telegram)), час роботи сервісного центра понеділок - п’ятниця з 8.00 до 17.00 год.  

-           При отриманні обігрівача від перевізника, або безпосередньо від клієнта здійснюється огляд зовнішнього вигляду. У разі виявлення механічних пошкоджень обігрівача, які могли статися через падіння/удари або відсутність серійного номера, сервіс має право відмовити Покупцеві в гарантійному обслуговуванні.

-           При порушенні правил зберігання, монтажу, експлуатації вказаних в інструкції з експлуатації обігрівача, претензії покупця не приймаються.

-           Гарантія діє: 5 років на нагрівальний елемент і два роки на вбудований терморегулятор. При відсутності штампа і дати продажу, гарантійний термін рахується з дати виробництва.

-           Діагностика проводиться впродовж 3–10 робочих днів (в залежності від завантаження  сервісного центру).

 

Відправлення на сервіс здійснюється (лише за попереднім зверненням):

 

- Нова Пошта: м.Київ, адресна доставка вул. Малинська, 3. Одержувач ТОВ «Теплокерамік» (37161008) тел. 0958704869. Оплата доставки в сервісний центр: за рахунок відправника. Обігрівач потрібно застрахувати на повну вартість.

ОБОВ'ЯЗКОВО при відправці необхідно вказати, що обігрівач повинен їхати без обрешетування та упаковки у «flat-бокс» з оглядом співробітника НП вантажу на цілісність. Інакше, сервісний центр залишає за собою право відмовитись від прийому такого товару на сервісний ремонт тому що не зможе здійснити огляд обігрівача при прийомі (згідно правил доставки Нової пошти).

 

- Делівері: смт. Коцюбинське (Київська обл.) одержувач: ТОВ «Теплокерамік», код 37161008, тел. 095-8704869, адресна доставка, вул. Малинська,3

 

ОБОВ'ЯЗКОВО при відправці необхідно вказати, що товар потрібно відправляти без додаткового пакування. Інакше, сервісний центр, залишає за собою право відмовитись від прийому такого товару на сервісний ремонт.

 

Відправлення з сервісного центру здійснюється:

 

Повернення відремонтованого або заміненого товару здійснюється для клієнта безкоштовно (за рахунок сервісного центру) лише на відділення поштової служби (за вимогою клієнта, за його рахунок, може бути здійснена адресна доставка).

Українські Сертифікати

Зворотний дзвінок
Дякуємо, ваш запит прийнято!