Економне опалення магазину | Teploceramic

Обираючи найбільш практичний спосіб опалення магазину, відразу відкидаємо варіанти з котлами (газовими, твердопаливними та інше), оскільки вони вимагають чимало місця, витрат на установку та експлуатацію, при чому не тільки фінансових, а й часу на затвердження проекту опалення і т.д.

Найчастіше власники невеликих магазинів зупиняють свій вибір на використанні:

• конвекторів,

• тепловентиляторів,

• кондиціонерів,

• інфрачервоних обігрівачів.

Чим краще обігріти магазин?

Кондиціонери ефективні, якщо розташовуються над входом і відсікають холодне повітря при частому відкриванніі дверей. Але вони неспроможні бути в якості повноцінної системи для обігріву приміщення.

Тепловентилятора або конвектора може бути досить, якщо мова йде про невелику торгівельну точку (МАФ, ларьок і т.д.). При цьому основна проблема, яка не влаштовує власників – велике споживання електроенергії. Коли господар магазину замислюються про економічну альтернативу, то в першу чергу, він повинен тверезо оцінити такі характеристики свого торгового приміщення:

kartinka-otoplenie-dlya-magazina

 

1. Товщину і матеріал стін.

Якщо це ларьок, МАФ, споруда з заліза, неутеплене приміщення, то варіант опалення один – конвекційний. Інфрачервоний обігрів не впорається з таким завданням, так як інфрачервоні панелі нагрівають стіни, які можуть зберігати тепло. У випадку МАФу, де стіни дуже тонкі, пластикові або залізні – робота інфрачервоних обігрівачів буде марна.

Якщо ж магазин з невеликими тепловтратами – нормальні товсті стіни, або утеплені, то є сенс розглядати інфрачервоні довгохвильові обігрівачі або керамічні панелі 2 в 1 (інфрачервоний обігрів + конвекція).

2. Кількість і розміри вікон.

Якщо відсоток скління великий, то для обігріву знадобиться більша кількість інфрачервоних економних панелей, ніж при стандартних вікнах. Або можна зупинити свій вибір на менш економічному, з точки зору витрат електроенергії, але більш швидкісному обігріві – конвекційному опаленні.

3. Наявність місця для розміщення джерел тепла.

Наявність або відсутність вільного місця впливає на розміщення обігрівачів:

• стельове,

• настінне,

• на ніжках.

4. Висота стелі.

Чим вище стеля, тим більшу кубатуру потрібно обігрівати. В цьому випадку розглядається:

• більше (ніж при стелях до 3 м) кількість бюджетних інфрачервоних панелей,

• керамічні конвектора які поєднують 2 принципа роботи – інфрачервоний і конвекційний,

• стельові обігрівачі.

Тепер, коли ми оцінили торгове приміщення, виходячи з критеріїв викладених вище, і вирішили, що економічний обігрів магазину інфрачервоними панелями нам підходить, можна докладніше розглянути варіанти керамічних обігрівачів.

Як обігріти магазин за допомогою інфрачервоних панелей

При створенні системи опалення для магазину інфрачервоними панелями необхідно правильно розрахувати витрати енергії для обігріву 1 м2. У разі невеликих тепловтрат – витрата рахуємо виходячи з 60-65 Вт на 1 м2. Так для обігріву магазину площею 30 м2 необхідно придбати керамічні панелі опалення сумарною потужністю 30 м2 х 65 Вт = 1,95 кВт.

Для прискореного обігріву можна встановити керамічні конвектора (50% інфрачервоний обігрів і 50% конвекційний).

photo-TCH750697771

Модель ТСН 750 (750 Вт, 90х60х5 см)

Це ті ж інфрачервоні панелі, але з товстим корпусом і отворами через які циркулює повітря. Такі моделі є у виробника Теплокерамік.

Якщо вартість конвектора електричного керамічного не вписується в закладений на опалення бюджет, то заощадити, можна встановивши необхідну кількість (дивись витрата на 1 м2) панелей ТЗ 395.

photo-TC395white

Модель ТС 395 (395 Вт, 60х60х1,5 см)

Маленькі, компактні обігрівачі, потужність 395 Вт – бюджетне рішення для опалення магазину. До того ж, завдяки невеликому розміру, їх можна розмістити по периметру торгової площі, створивши кілька точок тепла. Якщо ж стіни магазину заставлені стелажами з продукцією, то можливий варіант установки підлогових інфрачервоних обігрівачів.

У всіх вищеописаних варіантах рекомендуємо установку автоматичних терморегуляторів – програматорів.

photo-terneosen

Регулятор програмується таким чином, щоб панелі опалення включалися за кілька годин до відкриття магазину, підтримували необхідну температуру протягом дня і вимикалися після закінчення робочого дня. Таким чином, забезпечується комфортна температура для персоналу та відвідувачів, а також відбувається істотна економія на опаленні, що не може не радувати власника магазину.

Зворотний дзвінок
Дякуємо, ваш запит прийнято!